nedeľa 22. apríla 2012

14 dní s ovocnými a zeleninovými šťavami

Veľká noc a s ňou spojené radosti stravovania do sýta sa tento rok u nás nekonali – mal to za následok agresívny žalúdočný vírus, ktorý útočil neriadene ale presne na najslabšie miesta organizmu.


Počas snahy regenerácie organizmu a udržania jedla akéhokoľvek skupenstva v žalúdku som natrafila na veľmi inšpirujúce videjko Austrálčana na ceste za lepším zdravím pomocou pitia čerstvo odšťavených džúsov počas doby 60 dní.

Príbeh a predošlé skúsenosti ma nakopli a konečne som sa donútila plne využiť kapacity a schopnosti nášho domáceho miláčika – Hurom Slow Juicera.
  


Toto je cesta boja prekonania svojich démonov, a nájdenie strateného sebaovládania vo svete najlepších kulinárskych pokušení:)


1 komentár:

  1. Tak toto teraz tiež skúšam. Mám v poslednom čase drobné zdravotné problémy, tak som sa začala viac zaujímať o to, čo jem a zdravší životný štýl celkovo. Dokonca som začala aj športovať. Konkrétne teraz chodím pravidelne behať a musím povedať, že mi to pomáha. Len si asi budem musieť kúpiť taký ten fitness náramok, aby som vedela koľko som vôbec ubehla.

    OdpovedaťOdstrániť

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)