sobota 28. apríla 2012

Nový Slow Juicer na Slovensku


Zelmer Juice Maker
Firma Zelmer uvidla na trh odšťavovač Juice Maker. 

Viac info na: 

1 komentár:

  1. Jako proč ne. Já mám zdravý životní styl rád. Fakt mě to baví a snažím se vyhovovět vlastnímu tělu vždycky v tom ohledu, aby bylo maximálně spokojené. Ale zase co je moc, to je moc pochopitelně. I když třeba takové madeoterapie Brno mi vlastně docela pomáhají. To můžu doporučit všem. Zvláštně pokud máte třeba, stejně jako já, problémy se spánkem. :)

    OdpovedaťOdstrániť

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)