sobota 10. decembra 2011

Zdravý orechový chlebík

Ingrediencie:
  • 500g celozrnnej ražnej múky
  • 150g hladkej múky
  • 380ml vody
  • 1 lyžica octu
  • 2 kávové lyžičky soli
  • 2 kávové lyžičky trstinového cukru
  • 1 kocka droždia
  • mlieko na rozpustenie droždia
  • rasca
  • vlašské orechy

Postup:
1. Príprava kvásku - kocku droždia rozmrvíme do mlieka izbovej teploty - pol hodinku  
    pred prípravou chleba.
2. Zmiešame múky, vodu, soľ, cukor, ocot, rascu a nakoniec pridáme kvások.
3. Vymiešame cesto doktorého zapracujeme oriešky.
4. Vymiesené cesto dáme na plech, zakryjeme utierkou a necháme kysnúť cca. hodinu.
5. Pečieme pri teplote 200 stupňov 40-50 minút.

Brú chuť:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)