štvrtok 9. februára 2012

V tejto sekcii nájdete recepty na:

  • šup šup jedlá - ak ste zaneprázdnený a chcete rýchlo niečím dobrým a relatívne zdravím zahnať hlad
  • varianty obľúbených jedál s ich zdravým ekvivalentom
  • netradičné chuťovky
  • sladké dobroty - lebo aj zhrešiť sa občas môže:) 

  



    1 komentár:

    1. Máte tady fakt zajímavé recepty. Já bych teď potřeboval spíše recept na zdraví. Vypadá to, že Vánoce letos strávím ukotvený na lůžku. No, ale tak co se dá dělat, že? Jako pomáhají mi sice bandáže, ale to poúrazové zranění se prostě nechce nějak léčit, takže budu rád, že aspoň Vánoce nestrávím v nemocnici.

      OdpovedaťOdstrániť

    “Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


    Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

    Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

    Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

    Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

    Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)