piatok 31. júla 2015

Raňajková kaša


Tradičné medicíny odporúčajú na ráno niečo teplé do žalúdka - tak tu je jeden receptík na domácu kašu, ktorú si môžete podľa vlastných preferencií, uvariť, len zaliať horúcou vodou, či kokosovým, alebo iným mliekom.

Zloženie: 

vločky z prosa - dala som čo som doma mala, môžete ich nahradiť nejakými, ktoré máte po ruke
Cena: 500g kupujem ich v DM cca 3 EUR

ryžové vločky
Cena: 250g kupujem ju na rôznych miestach cca 1,5 EUR

kokosová múka
Cena: 250g kupujem ju na rôznych miestach cca 2,5 EUR

kokos sušený
Cena: si robím sama, ale zoženiete ho všade, je len na vás v akej kvalite

chia semiačka
Cena: 500g kupujem na rôznych miestach cca 5,4 EUR

konopné semienko
Cena: 50g kupujem v Bio obchodoch značku Kroner cca 2,1 EUR

mandle drvené
Cena: 100g kupujem v Tescu ich značku cca 1,9 EUR

lucuma prášok - toto sušené exotické ovocie z Peru má sladkú chuť javorového sirupu, alebo sladkých zemiakov. Použila som ho na dochutenie do sladka, ale aj pre jeho vysoký podiel antioxidantov, vitamínov a minerálov. 
Cena: 150g v BIO kvalite cca 5,9 EUR

mesquite prášok - je tradičná indiánska potravina s vysokým podielom vlákniny a bielkovín. Pomáha udržiavať stabilnú hladinu cukru v krvi, má výraznú karamelovú chuť.
Cena: 300g v BIO kvalite cca 6,4 EUR

Pomer si určujem od oka, miešam chutnám a keď sa mi páči konzistencia je výrobok hotový. Vločky dávam vždy celé balenia ako základ, ak máte radi kokos, tak aj toho tam dám viac na vytvorenie objemu a chuti, a ostatnými ingredienciami už iba zahusťujem.

Dobrú chuť
<div>Icons made by <a href="http://www.flaticon.com/authors/google" titl

E.g.: Icon made by Freepik from www.flaticon.com

3 komentáre:

  1. Čo som prešiel na zdravý životný štýl, tak som si na kaše na raňajky dlho nemohol zvyknúť a to napriek tomu, že som vedel, že je to asi to najlepšie, čo do seba ráno môžem dosť. Skúšal som rôzne príchute, ale jednoducho čokoľvek mliečneho do seba ráno nedám. Priznám sa, že som to chcel vzdať, ale nakoniec sa to nejako zlomilo. Podobne som to mal aj s ranným behaním, keď hlavne v zime alebo v zlom počasí sa nechcelo a hovoril som si prečo. Ale nakoniec sa to vždy zlomilo, pri tom behu to bolo vďaka náramku od https://www.mibandshop.sk/ xiaomi-mi-band-4/, ktorý som si zaobstaral na behanie a musím povedať, že odvtedy ma to motivuje o niečo viac. Ale keď je nachumelené, ako napríklad dnes, tak sa mi aj tak veľmi nechce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou super tipy. Já jsem si teď na snídani hodně oblíbila ovesnou kaši. Nikdy jsem ji neměla moc ráda, ale teď mi nějak začala chutnat. Je ale pravda, že ne vždy stíhám snídat. Zvlášť když třeba spěchám do práce. Pro takové případy mám doma takový koktejl formula 1 od Herbalife. Ten dokáže snídani bez problému nahradit a zvládnu si ho připravit klidně i v práci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dík moc za tip. :) Já osobně jsem si teď k snínadní oblíbila různé ovocné šťávy. Ať už třeba smoothie, nebo klidně i z odšťavňovače. Právě jsou to asi dva měsíce co jsem si koupila nový odšťavňovač z https://www.all-the-best.eu/ tak ho teď používám skoro pořád. Je to skoro jako když dítě dostane novou hračku. :)

    OdpovedaťOdstrániť

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” Jim Rohn


Vítam Vás na mojom blogu good-long-life.

Tento blog vznikol na základe mojej neustálej chuti dozvedať sa nové veci hlavne v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu a keďže som nenašla platformu kde by boli takéto informácie pekne archivované rozhodla som sa že nebudem len hľadať ale sa aj s informáciami ktoré som našla deliť.

Preto ak Vás niečo zaujme dajte vedieť, ak by sme mali nájsť informácie o téme ktorá Vás zaujíma a ešte sme sa jej nevenovali ozvite sa a spoločne si môžeme urobiť malú databázu lepšieho života:)

Ďakujem vopred všetkým za každý koment, prečítanie článku alebo inej interakcie!

Nech je náš život krajší a hlavne zdravší :)